Nepřehlédněte, že s námi máte poštovné a balné již od 69 Kč!.

Osobní odběry v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Bratislavě a Zlíně!. Kompletní seznam zde.

Často kladené otázky

  1. Jsem ze Slovenska. Je možné zaplatit převodem na slovenský účet?

    Ano, toto není problém. Úhrada je z Vaší strany provedena na účet u Fio banka, a.s. až po zaslání platebních informací na Váš e-mail, kdy částka v CZK je převedena na EUR k aktuálnímu kurzu dle Fio banka, a.s., či-li nemusíte platit žádné další poplatky kromě poplatku za odeslání platby v rámci SR.

  2. Je zboží ve Vaší nabídce originální?

    Náš obchod nabízí pouze zboží od autorizovaných dovozců, výrobců, nebo z prověřených zdrojů, ze kterých bere velká většina ostatních kamenných nebo internetových obchodů. V případě, že má zákazník zájem o jakékoliv napodobeniny, či falzifikáty, doporučujeme navštívit jakékoliv tržiště. Náš obchod si nemůže dovolit prodávat jakékoliv napodobeniny, či falzifikáty, protože by si tím kazil dobré jméno.

  3. Co je to parfém?

    Parfém (pure parfum) má nejvyšší koncentraci vonných látek (15-30%) a je oproti ostatním koncentracím méně obvyklý. Cena parfému je mnohdy výrazně vyšší, jak u parfémové vody.

    Parfém je také všeobecně vžitým, avšak mylným, názvem pro všechny luxusní vůně bez ohledu na to, zda se jedná o EDP, EDT, či EDC. Místo slova parfém je vhodnější pro všeobecné pojmenování používat slovo „vůně“, popř. lidově „voňavka“.

  4. Co je to parfémová voda?

    Parfémová voda (Eau de Parfum, EDP) má nižší koncentraci vonných látek (8-15%), než parfém a je relativně častý. Parfémová voda po nanesení na pokožku voní obvykle cca 4 hodiny a déle v závislosti na specifiku dané osoby.

  5. Co je to toaletní voda?

    Toaletní voda (Eau de Toilette, EDT) má nižší koncentraci vonných látek (4-8%), než parfémová voda. Toaletní voda po nanesení na pokožku voní obvykle cca 2 hodiny v závislosti na specifiku dané osoby. Některým osobám může vonět toaletní voda na těle déle, než parfémová.

  6. Co je to kolínská voda?

    Kolínská voda (Eau de Cologne, EDC) má z vůní nejnižší koncentraci vonných látek (3-5%). Kolínské vody nemají příliš dlouhou výdrž vůně, ale toto nemusí být pravidlem.

  7. Proč nevoní jedna vůně všem stejně?

    Záleží na specifikaci vůně, typu stravy a životních zvyklostech osob. Z předešlého je proto vhodnější před nákupem vůně tzv. „na slepo“ ji nejdříve vyzkoušet, pokud máte možnost, přímo na kůži, zda je vůně, kterou má osoba vyhlídlou tou pravou a bude jí opravdu vonět.

  8. Je možné používat jednu vůni celoročně?

    Záleží na typu složení zvolené vůně. Některé se dají nosit celoročně, mnoho je jich však vhodné používat buď v létě (citrusové) nebo v zimě (orientální), jelikož mohou být buď pro okolí nepříjemné a způsobovat bolehlav a nebo jsou nevýrazné.

  9. Co je to tester?

    Tester je produkt, který je především určen k jeho vyzkoušení v kamenných prodejnách. Jelikož v internetovém obchodě není možno testery uplatnit, tak se začaly prodávat za sníženou cenu, protože např. vůně může být zbavena veškerých odnímatelných ozdobných částí a uzávěru. Tester není v ozdobné krabičce a může být dodán i bez krabičky. Testery jsou prodávány nové a nepoužité a jsou vhodnější pouze k osobní spotřebě, jako dárek nejsou z estetických důvodů doporučeny.

  10. Je tester silnější, než originál vůně?

    Toto je mýtus! Tester vždy obsahuje stejný obsah jako originální vůně, jen je zbaven okrasných prvků a je primárně určen ke zkoušení vůně v kamenných prodejnách. Kdyby se mělo jednat o vůně jiné (silnější), muselo by toto být vždy na testeru uvedeno.

  11. Jaký je rozdíl mezi vzorkem vůně a odstřikem vůně?

    Vzorek vůně je reklamní vzorek, který zná běžný zákazník, tj. vialka bez nebo s rozprašovačem v marketingovém obalu. Naopak odstřik vůně je vzorek vůně vyráběný přímo v našem obchodě bezkontaktovou technologií a je označen pouze číslem, které vždy koresponduje s číslem odstřiku ve faktuře. Odstřiky jsme začali nabízet jako první na českém trhu jako unikátní službu, které nahrazují standardní vzorky, které jsou velmi špatně dostupné nebo nedostupné. Odstřiky dodáváme o objemu 0,9 - 1,2 ml za ceny uvedené v katalogu zboží. Odstřiky naleznete v sekci Parfémy a vůně -> Odstřiky vůní.

  12. Proč je menší velikost produktu draží než větší velikost?

    Vzhledem k tomu, že využíváme především variabilních prodejních cen, nikoliv fixních, tak se Vám snažíme nabídnout zboží za co nejatraktivnější cenu, z čehož plyne, že se může stát, že menší velikost nám dodavatelé nabízejí za cenu vyšší než velikost větší, popř. i dárkové sady mohou být za určitých podmínek levnější, než samostatné zboží. Ceny jsou tedy v takových případech v pořádku a doporučujeme našim zákazníkům objednat si samozřejmě pro ně balení výhodnější.

  13. Jak poznám o jakou barvu kosmetikého produktu se jedná např. u laku na nehty, řasenky, očních stínů apod.?

    Nejdříve si zobrazte detail produktu, pokud bude v detailu produktu záložka "Další obrázky", tak bude vyobrazení barevného odstínu, či odstínů, právě tam. Další možností je, že vyobrazení odstínu naleznete přímo v ilustračním obrázku v některém z jeho rohů. Pokud není barva vyobrazena žádnou z předchozích možností, tak platí barva základního ilustračního obrázku produktu. Upozorňujeme, že odstín barvy se může lišit v závislosti nastavení Vašeho monitoru, proto prosím objednávejte především dle názvu barvy uvedeného u zboží, popř. dle jeho čísla, pokud jej znáte.

  14. Co to znamená, když je u zboží „Expedice: předobjednávka“?

    Jedná se o zboží nově uvedené na trh nebo o zboží, které je u našich dodavatelů dočasně nedostupné (sezónní), u kterého však víme, že náš dodavatel, či distributor plánuje jeho dodávky. Takto označené zboží odesíláme až v okamžiku, kdy je možno jej objednat u našeho dodavatele, proto nedoporučujeme, abyste si souběžně s předobjednávkovým zbožím objednávali zboží běžně dostupné, protože by se mohla expedice Vámi objednaného zboží oddálit i o několik týdnů. Zákazník je v momentě, kdy je předobjednávkové zboží na cestě k nám kontaktován s dalšími informacemi k jeho objednávce.

  15. Kolik zaplatím za poštovné a balné?

    Tak jak je uvedeno ve všeobecných obchodních podmínkách, výše poštovného a balného je zobrazena v nákupním košíku po vložení požadovaného zboží a odvíjí se právě od celkové hodnoty objednávaného zboží. Nahlédnutím do nákupního košíku nevzniká objednávka, tu je následné možno z nákupního košíku vytvořit! Pokud chcete tedy zjistit, kolik zaplatíte za poštovné a balné nebo zda budete mít doručení zboží bezplatně, je nutné si vložit požadované zboží do nákupního košíku a následně do něj nahlédnout.

  16. Co mám dělat, když zjistím, že jsem si objednal/a špatnou věc?

    Je několik možnosti řešení vzniklé situace v závislosti na okolnostech kolem objednávky.

    • v případě zjištění do 8 hodin od objednání, má zákazník možnost objednávku zrušit bez jakýchkoliv problémů
    • v případě zjištění omylu před odesláním zboží, je nejlepší nás, co nejdříve kontaktovat písemně s žádostí o změnu, pokud to bude možné bude Vám vyhověno
    • v případě zjištění omylu po odeslání zboží, je nutné zásilku vyzvednout a následně uplatnit odstoupení od kupní smlouvy (i částečné), není vhodné zásilku nevyzvednout, protože tím dochází k závažnému porušení obchodních podmínek, se kterými objednatel souhlasil a již nemusí být žádná následující objednávka vyřízena
    • pokud byl omyl zjištěn až po rozbalení zásilky, je řešením předchozí odrážka, tj. odstoupení od kupní smlouvy
  17. Co je to odstoupení od kupní smlouvy?

    Odstoupení od kupní smlouvy je akt, při kterém zákazník vrací zboží, které mu z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, avšak v takovém stavu, aby bylo možno toto zboží vrátit zpět do prodeje za plnou cenu. Všeobecně u kosmetiky a potravin nesmí dojít ke spotřebě nebo narušení hygieny, jelikož v momentě prvního použití (odskoušení vůně, stříknutí vůně, vyzkoušení krému, séra, atp.) začíná běžet spotřební lhůta a toto zboží již není možno vrátit zpět do prodeje. U krémů, sér, šamponů, atd. se narušuje hygienická čistota zboží, což je opět v rozporu s možností odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy provádějte vždy v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami.

  18. Co mám dělat, pokud mi zboží nevyhovuje, ale již jsem ho použil/a?

    Na toto zboží není možno uplatnit odstoupení od kupní smlouvy. Pokud však i přesto chcete vrátit takové zboží zpět obchodu, je ze všeho nejdůležitější takto závažný fakt (použití, byť jedenkrát) nezatajovat. V případě upřímnosti jsou v určitých mezích možné i domluvy, avšak není možné vrácení celé kupní ceny. Použité zboží však můžete i prodat osobně na různých bazarech, či aukcích a ještě tak i možná vydělat.

  19. Co mám dělat, když chci zboží vrátit, nebo ho reklamovat?

    Nejlepší je nás o této skutečnosti nejdříve informovat na patřičný kontakt (viz. obchodní podmínky) a následně postupovat dle obchodních podmínek, tj. zboží zabezpečit a zabalit tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození transportem. Do zásilky připojit průvodní dopis, který bude mít svůj řád, tj. bude obsahovat údaje:

    • kdo odstupuje od kupní smlouvy, reklamuje zboží
    • dle jaké faktury bylo zboží dodáno
    • u reklamace o jakou konkrétní závadu, či rozpor s kupní smlouvou se jedná
    • jak má být odstoupení od smlouvy, či reklamace řešeno - nebude-li uvedeno, bude postupováno obvyklým způsobem v souladu s platnými právním normami
    • kdy odstoupení od kupní smlouvy, nebo reklamaci provádí – tj. datum
    • vlastnoruční podpis, případně razítko pokud se nejedná o koncového spotřebitele
    Nezapomínejte, že tento průvodní dopis je i Vaší vizitkou! Zaslání průvodního dopisu na ledabyle utrženém papíru, či připasný na fakturu, nepůsobí nejlepším dojmem, stejně jako průvodní dopis typu: „vracím zboží, chci peníze zpět“, „reklamace: závada...“ bez žádných dalších údajů. Pokud se rozhodnete průvodní dopis napsat rukou, tak je nutné jej napsat tak, aby byl reklamační technik schopen jej přečíst. Dále by měla zásilka obsahovat v případě úplného odstoupení od kupní smlouvy originální doklad se vším, co zákazník vrací, v případě částečného odstoupení kopii stejně jako v případě reklamace. Pokud nebude zásilka obsahovat jeden z těchto dvou důležitých dokumentů, může Vám být zboží buď obratem vráceno zpět nebo vznešen požadavek na doručení upřesňujících informací, čímž se zbytečně celý proces prodlužuje.

    V každém případě, vždy postupujte v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami!

  20. Proč nemohu nalézt nějaké zboží v katalogu, i když jsem si ho dříve objednal/a?

    Pokud není v nabídce zboží, které v minulosti (byť nedávné) v nabídce bylo, tak došlo buď k ukončení výroby, nebo k vyprodání skladových zásob ze strany našich dodavatelů, nebo k jeho doprodeji z našich zásob u zboží již dlouhodobě nedostupného u našich dodavatelů, a proto bylo takové zboží staženo z nabídky a již nemusí být opětovně dostupné.

  21. Když chci objednat vyšší množství určitého produktu, tak mi to košík nedovolí, vždy mi sníží počet na menší, proč?

    V tom případě se jedná o produkt, který je skladem pouze u nás v určitém omezeném množství a jelikož systém ví o nedostupnosti u našich dodavatelů, zřetelně dá v nákupním košíku najevo, že není možné objednat více kusů, než je dostupných v našem skladě.

  22. Můžu si zboží přijít na místo osobních odběrů koupit bez předchozí objednávky v e-shopu?

    Bohužel ne, nákupy tzv. anonymně bez předchozí objednávky nejsou u nás v obchodě z technických důvodů možné. Vždy je nutné nejdříve vytvořit objednávku v našem e-shopu a postupovat dle informací standardně poskytovaných všem našim zákazníkům. Nejsme kamenná prodejna, na místě osobních odběrů je pouze výdejna objednaného zboží.

  23. Proč, když máte osobní odběry od – do, tak musím informovat, kdy si pro zboží přijdu?

    Osobní odběry jsou pouze doplňkovou službou našeho zásilkového obchodu, a tudíž nemusí být na místě osobních odběrů (výdejně) vždy osoba zodpovědná za vydávání zboží. Je tedy nutné se nejdříve na termínu osobního odběru předem dohodnout. V případě dohody si náš pracovník vyhrazuje ve Vámi určeném čase námi poskytovaného rozmezí prostor pro Váš osobní odběr a zboží pro Vás předchystává, aby následně vše proběhlo co nejrychleji a pro Vás nejpohodlněji. Z předešlého je proto vhodné, pokud víte, že Vámi dohodnutý termín z jakéhokoliv důvodu nestihnete, nás o této situaci informovat s alespoň drobným předstihem.

  24. Proč si pro zboží nemohu přijít, kdy se to spíše hodí mně, tj. těsně před nebo těsně po časech, které máte uvedeny?

    Náš obchod si vyčlenil časové rozmezí pro výdej zboží osobním odběrem tak, aby byl vyhovující pro co nejširší skupinu lidí. Před touto dobou a po této době jsou vyřizovány ostatní administrativnětechnické záležitosti mnohdy mimo kancelář. Naše pracovní doba nekončí a ani nezačíná termíny osobních odběrů.

  25. Proč je u levného zboží tak vysoká přirážka k poštovnému a balnému, vždyť se jedná o malou věc?

    Nezáleží na tom, jak je objednané zboží velké, přepravní společnost účtuje do určité hmotnosti (pohybuje se v řádech kg) jednotnou cenu poštovného bez ohledu na jeho malou velikost. Náklady spojené s poštovným a balným jsou vždy vyšší, než cena účtovaná naším obchodem. V ceně poštovného a balného je započítána i hodnota obalového materiálu a práce, tudíž u levného zboží musí být vykompenzování v podobě přirážky. Pokud nechcete přirážku hradit, je nutné, abyste si objednali více zboží v takové hodnotě, aby systém přirážku do Vaší objednávky nepřidal.

  26. Je možné u Vás sehnat zboží, hlavně značku, které nenabízíte?

    Bohužel, v našem obchodě není možné objednat zboží, které není v naší nabídce. Značky nebo jednotlivé výrobky nabízené značky, které náš obchod nenabízí, jsou pro nás nedostupné. Každopádně nás může zákazník informovat, která značka by byla pro něj v našem obchodě zajímavá. Pokud se nebude jednat o zboží běžně prodávané v kamenných obchodech (drogeriích), zvážíme jeho návrh.

  27. Když je u zboží např. expedice 3-7 dnů, tak mi to přijde do 7 dnů?

    Nikoliv, expedicí se rozumí odeslání od nás, neboli předání zásilky přepravní společnosti. Pokud je tedy u zboží expedice např. 3-7 dnů, tak by mělo být takové zboží nejpozději 7. den od objednání odesláno od nás. Zásilku s objednávkou následně přepravní společnost doručuje dle svých obchodních podmínek, tj. měla by doručovat zásilku následující pracovní den od našeho předání přepravní společnosti.

  28. Proč mi není zboží doručováno den po odeslání?

    Může se stát, že při přepravě zásilky zapůsobí tzv. vyšší moc a dojde ke zpoždění o jeden, či více dnů. Pokud se však stane a není Vám zásilka do dvou pracovních dnů od našeho odeslání doručována a ani nebylo ve schránce uloženo oznámení o uložení zásilky, je nutné nahlédnout přes odkaz zasílaný naším obchodem v expedičním e-mailu, co se se zásilkou děje, příp. si zajít na úložní místo přepravce s číslem zásilky a domáhat se jí, nebo pokud nebude zásilka k dohledání na úložním místě přepravce, nás kontaktovat, abychom mohli z naší strany sjednat patřičné kroky.

  29. Nestíhám si zásilku vyzvednout v úložní době, prodloužíte mi ji?

    Bohužel ne, úložní dobu není po odeslání zásilky možno prodloužit, nelze tak z obchodní podmínek přepravců. Pokud si zboží nestíháte vyzvednout, ale je na doručovací adrese přítomna jiná osoba (manžel/ka, matka, syn, otec, atd.), která by Vám mohla zásilku vyzvednout, doporučujeme si u přepravce zažádat o znovudoručení tak, aby Vám mohl zásilku vyzvednout na doručovací adrese někdo jiný.

  30. Potřebuji zboží co nejdříve, ale termín expedice je pro mne příliš dlouhý, budu ho mít dříve?

    Pokud je u zboží expedice, která Vám nevyhovuje, doporučujeme se před objednávkou nejdříve dotázat, zda jsme schopni požadované zboží odeslat v dostatečném předstihu tak, aby Vám včas dorazilo. Dotazy na doručení není vhodné psát pouze do poznámky k objednávce, mohou být snadno přehlédnutelné nebo Vám může být objednávka automaticky zrušena, jelikož nebude možno Vámi požadovaný termín dodržet.

  31. Objednala jsem jako neregistrovaný zákazník, ale objednávka mi byla kvůli tomu zrušena, proč?

    Vzhledem k tomu, že náš obchod umožňuje objednávky neregistrvaných zákazníků, je vyloučeno, aby Vám byla objednávka zrušena z tohoto důvodu. V informativním e-mailu o zrušení je vždy důvod zrušení uveden. Většinou se jedná o zrušení z důvodu nepotvrzení objednávky ze strany neregistrovaného zákazníka, viz. všeobecné obchodní podmínky, se kterými musí zákazník vždy při objednání souhlasit.

  32. Proč musím potvrzovat objednávku, když jsem objednal jako neregistrovaný telefonicky?

    Každá objednávka neregistrovaného zákazníka musí být z jeho strany ještě následně e-mailem potvrzena. Tímto potvrzením nám dává objednatel najevo, že s objednávkou souhlasí, je vše vyplněno správně a také, že si přečetl obchodní podmínky, rozumí jim a souhlasí s nimi.

  33. Proč je u zboží uvedeno poštovné zdarma a v nákupním košíku je pak u mnou zvolené formy odběru nějaká cena?

    Poštovné zdarma je v našem obchodě rozděleno do několika kategorií a to, poštovné zdarma při platbě předem na účet a zaslání Českou poštou (hranice nižší), poštovné zdarma na dobírku a zaslání Českou poštou (vyšší hranice) a osobní odběr. Hranice jsou různé z důvodu zvýhodňování zákazníků, kteří hradí objednávku předem. V nákupním košíku je vždy zřetelně uvedena informace, od jaké hodnoty má případně zákazník na poštovné zdarma nárok a kolik mu případně do poštovného zdarma chybí.