Nepřehlédněte, že s námi máte poštovné a balné již od 69 Kč!.

Osobní odběry v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Bratislavě a Zlíně!. Kompletní seznam zde.

Jak nakupovat

Základní informace

Jestliže chcete zakoupit námi nabízené zboží, stačí si ho přidat do nákupního košíku kliknutím na odkaz koupit. V tento moment bude do něj Vámi požadované zboží vloženo.

Není-li uvedena doba expedice "skladem", tak toto zboží skladem není přímo u nás v internetovém obchodě, ale mělo by být skladem u našich dodavatelů. V našem internetovém obchodě nenabízíme zboží, u kterého víme, že ho nejsme schopni dodat.

Požadované množství můžete měnit v nákupním košíku změnou počtu u jednotlivých položek a kliknutím na tlačítko přepočítat. Jestliže chcete v nákupním košíku vložené zboží zrušit, nastavte hodnotu množství na 0 a klikněte opět na tlačítko přepočítat.

Objednat zboží mohou registrovaní i neregistrovaní zákazníci, každopádně registrací zákazník získá jisté výhody s tím související.

Registraci provedete kliknutím na odkaz registrace v horní části levého panelu a vyplněním nutných údajů k tomu, abychom Vás mohli identifikovat a Vámi požadované zboží Vám zaslat.

Ihned po registraci Vám budou automatizovně zaslány 2 e-maily, kde v jednom z nich naleznete aktivační klíč k dokončení registrace zákazníka a v druhém přihlašovací údaje, které si uschovejte. Jestliže Vaši registraci neaktivujete, nebudete se moci přihlásit, abyste mohli dokončit objednávku jako registrovaný zákazník.

Jako neregistrovaný zákazník objednáte v případě, že kliknete na odkaz "objednat bez registrace" v nákupního košíku.

Dalším krokem je, po vyplnění potřebných údajů v nákupním košíku, kliknutí na tlačítko "Shrnutí objednávky". Na následné stránce, která se objeví jako souhrn Vaší objednávky, je důležité překontrolovat Vaši objednávku, zda je vše v pořádku, a to především dodací adresu a druh a množství objednávaného zboží. Pokud jste si jisti, že je v objednávce vše v pořádku, tak klikněte na tlačítko "Závazně objednat", čímž odešlete Váš požadavek na zpracování Vaší objednávky a objednávku jste tímto úspěšně dokončili. U neregistrovaných zákazníků a zákazníků objednávajících po telefonu je nutné, aby si co nejdříve po objednávce zkontrolovali automatickou příchozí e-mailovou zprávu, která potvrzuje přijetí jejich objednávky a v případě, že je vše v pořádku a souhlasí s obchodními podmínkami, tak tuto objednávku potvrdili klikem na odkaz, který je součástí tohoto potvrzení (nepotvrzená objednávka těchto zákazníků nebude zpracována).

Jakmile od Vás přijmeme objednávku, budeme se ji snažit vyřídit v co nejkratším termínu. Běžnou dobu vyřízení Vaší objednávky uvadíme u každé položky (zpravidla zboží odesíláme do 3 pracovních dnů). V případě, že by požadované zboží dodavatel neměl k dispozici, budeme Vás o této skutečnosti informovat.

Přejeme příjemné nakupování a radost z produktů našeho internetového obchodu.

Zboží, které je dodáváno kusově (vždy v originálním obalu), nemusí být dodáno v ochranném celofánu z důvodu, že v celofánu je zabaleno více kusů!
Nelze vrátit použité parfémy, které Vám nevoní, protože došlo ke spotřebě viz. obchodní podmínky!

Objednané odstřiky zasíláme pouze po jednom kuse od každého objednaného druhu. V případě, že nejsme schopni některý objednaný odstřik z objednávky dodat, je automaticky objednávka odeslána bez něj (upřednostňuje se dodání originálních parfémů).

Informace o termínech dodání od naší expedice

Česká pošta (obchodní balík)
• zpravidla do 1-2 pracovních dnů od naší expedice
• lze sledovat, kde se balík nachází
• pokud nejste zastiženi, je potřeba, abyste si pro zboží zašli na poštu
• doba uložení na poště při nezastižení na dodací adrese je 7 dnů

PPL (balík B2C - soukromá adresa) - doporučujeme
• zpravidla do druhého pracovního dne od naší expedice
• zaměstnanec PPL se Vás snaží telefonicky 2x kontaktovat, aby se s Vámi dohodl, kdy a kam Vám zboží má být doručeno
• lze sledovat, kde se balík nachází
• zboží je doručeno přímo Vám na sjednané místo a v sjednaný čas
• možnost doručení ve večerních hodinách mezi 17:00 - 21:00, seznam míst, pokud máte zájem o večerní doručení, je nutné toto uvést do poznámky k objednávce

Upozornění - požadavek na dřívejší doručení, než je předpokládaná doba expedice

V případě, že potřebujete Vámi objednané zboží dodat co nejdříve, tak nám sdělte v poznámce k objednávce, do jakého termínu potřebujete Vámi objednané zboží dodat a zvolte si vhodnou formu dodání a platby, aby bylo možno maximálně vyhovět Vašemu požadavku.