Nepřehlédněte, že s námi máte poštovné a balné již od 69 Kč!.

Osobní odběry v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Bratislavě a Zlíně!. Kompletní seznam zde.

Rychlá navigace: Parfémy a vůně » Testery parfémů a vůní

Elizabeth Arden Sunflowers (tester)Dámská toaletní voda, 100 ml

logo Elizabeth Arden

Prodej  Elizabeth Arden Sunflowers   (tester)

Kód zboží: 10318

Nevíte, co je to tester? Je to originální vůně, v originálním flakonu, avšak většinou bez okrasného víčka a v obyčejné krabičce nebo bez krabičky, tzv. unboxed. Toto zboží je vhodné především pro osobní spotřebu a není určeno k vyzkoušení a vrácení! Pro vyzkoušení vůně doporučujeme využít naší služby, kterou poskytujeme v podobě odstřiků. K tomuto typu zboží neposkytujeme žádné bližší informace, jako např. zda jeho součástí je uzávěr apod.

Kategorie: Parfémy a vůněTestery parfémů a vůní

Druh: Dámské

Záruka: 24 měsíců

Značka: Elizabeth Arden

Množství: 100 ml

Expedice: 3 - 7 dnů

Cena s DPH: 222 Kč


  Mé přání   Zpět

i Chci sdílet produkt na Facebooku

Popis zboží Elizabeth Arden Sunflowers (tester)

Parfém Elizabeth Arden Sunflowers je oslavou života.

Dámský parfém Elizabeth Arden Sunflowers symbolizuje slunce, odráží jeho půvab, přirozenost a energii.

Slunečnice, symbol tohoto parfému, nejlépe reprezentuje, jaké chtějí ženy dnes být: silné, krásné, zdravé, bystré a intuitivní.

Parfém Elizabeth Arden Sunflowers byl představen v roce 1950.

Složení Elizabeth Arden Sunflowers (tester)

Hlava: bergamot, meloun, broskev, vonokvětka

Srdce: jasmín, brambořík

Základ: santalové dřevo, mech

Hodnocení zákazníků k produktu Elizabeth Arden Sunflowers (tester)
Vložit hodnocení může jen přihlášený zákazník, který si v našem obchodě již nakoupil! Vložením hodnocení získáte odměnu!

Petra H. - 08. 06. 2009, 18:51
hodnoceníhodnoceníhodnoceníhodnocení
Vodní letní vůně. Není nijak extra výrazná, ale docela příjemná pro slunečné dny. Výdrž také slušná. Jí podobná je od C. Kleina Escape, ale za poněkud jinou cenu.

Nataliya D. - 23. 07. 2009, 16:01
hodnoceníhodnoceníhodnoceníhodnoceníhodnocení
Velice prijemna, tepla, hrejiva vune:-) Jemne nasladla vune s lehkym durazem na orchidej, dale krasne zjemni a citite kolem sebe lehky morsky vanek. I kdyz jsem si dala jen malinko na zapesti, celou me ovinula:-) okamzite zlepseni nalady!:-)) doporucuji!

Více informací o značce Elizabeth Arden

Elizabeth Arden byla známa pro její hojné inovativní nápady; např., v čase, kdy jediné možné místo pro malování bylo v divadle, tak připouštěla touhu americkým ženám, aby zlomily vzor této post-Viktoriánské éry. Představením konceptu očního make-upu vrátila líčení a barevný pudr z Pařiže a nabídla velmi brzy "makeovers" v jejím salonu. Nebyla první osobou, která vytvořila základy, které se dokonale přizpůsobily tónu pleti, také darovala smysl barvě pionýrským nápadem "Total Look", sladění očí, rtů, tváře a barvy nehtů.

Pomohla vytvořit kosmetiku společensky přijatelnou a ochránila makeup na jeho místě, jako konečný modní doplněk pro společenskou elitu.

Již dříve jako "ošetřovatelka ve výcviku", slečna Arden, snila o vytvoření produktů pro ošetření pleti, které ve skutečnosti pleť podpoří, nikoliv zamaskují. Byla prvním vítězem "totální krásy" - krása, která začíná zdravou, nádhernou pletí, jakož i péčí proti stárnutí. Pevně věřila, že "není důvod pro ženu, aby ztradila jedinou jotu její krásy". Kázala gospel čištění pleti, tonizování a hydratování a vytvořila čistící krémy a pleťové vody, které se staly základem její první linie řešení pro pleť. Po čase se portfólio jejich produktů rozrostlo jak rýsovala technický vývoj a praktickou potřebu kolem ní. Mezi její neobvyklejší produkty patří Eight Hour Cream, protože byl originálně vytvořen pro jejího vítězného dostihového koně Thoroughbred. Když zjistila, že také po aplikaci pomáhá jejím pažím, tak ho zušlechtila i pro její zákazniky k přijemnému použití.

Od roku 1920 Elizabeth Arden vykouzlila stovky produktů, kterých bylo téměř 600 obměn - více prduktů, než jakákoliv jiná společnost. Od roku 1930 řekla, že jsou v každém rohu zeměkoule známa jen 3 americká jména: Singer Sewing Machines, Coca-Cola a Elizabeth Arden.

Po čase Elizabeth Arden pokračovala v jejím neunávném trendu inovací a vynálezů. Jakmile začala 2. světová válka, rozpoznala potřebnou změnu amerických žen, které vstoupily ve velkém do pracovního procesu. Jakmile válka ustoupila, ukázala všem jak aplikovat makeup a vhodně se obléci do zaměstnaní. Právě pro podporu žen v armádě vytvořila červenou rtěnku, Montezuma Red, aby se tato červená dokonale hodila k jejich uniformě.

Přes všechno měla Elizabeth Arden spolehlivou vazbu na kvalitu a dokonalost. Nikdy nepředstavila jakýkoliv produkt, aniž by nebyla dokonale spokojena se všemi jeho vlastnostmi - od složení až po balení.