Nepřehlédněte, že s námi máte poštovné a balné již od 69 Kč!.

Osobní odběry v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Bratislavě a Zlíně!. Kompletní seznam zde.

Rychlá navigace: Parfémy a vůně » Parfémy

Nina Ricci L´Air du Temps (cestovní balení)Dámská toaletní voda, 30 ml

logo Nina Ricci

Prodej  Nina Ricci L´Air du Temps   (cestovní balení)

Kód zboží: 15797

Kategorie: Parfémy a vůněParfémy

Druh: Dámské

Záruka: 24 měsíců

Značka: Nina Ricci

Množství: 30 ml

Expedice: vyprodáno


  Zpět

i Chci sdílet produkt na Facebooku

Popis zboží Nina Ricci L´Air du Temps (cestovní balení)

Vůně L´Air du Temps je kořeněná a květinová, stálá, vyvážená, harmonická. V každém věku se dobře nosí, je to velká klasická vůně francouzské parfumerie : je v každém směru světovým úspěchem. Je určena pro ženu přirozenou, něžnou, mladou svou povahou, svůdnou a romantickou : je to vůně, která je "zdrojem snění", a přitom zůstává jemnou a vytříbenou.

Složení Nina Ricci L´Air du Temps (cestovní balení)

Hlava: karafiát, gardénie

Srdce: růže, jasmín

Základ: kosatec florentinský, santalové dřevo

Hodnocení zákazníků k produktu Nina Ricci L´Air du Temps (cestovní balení)
Vložit hodnocení může jen přihlášený zákazník, který si v našem obchodě již nakoupil! Vložením hodnocení získáte odměnu!

Bez komentářů.

Více informací o značce Nina Ricci

Dům Nina Ricci byl založen Mariou Ricci a jejím synem Robertem v Paříži v roce 1932. Marii bylo 50 let a po práci v Raffinu po tolika letech měla nutkaní vytvořit její vlastní dílo. Madam Ricci dělala návrhy rób, zatímco Robert řídil obchod a finance. Pracovala přímo s látkami na manekýnech, aby zajistila tvar, jakmile bude róba hotova. Tvorba Nina Ricci se brzy stala známá její rafinovaností, romantikou a Maria vždy přidávala ženskost do všech jejich kolekcí.

V roce 1945, na konci války, byly připraveny návrhy na cestu k obnově šatníků poblázněných žen, které dříve měli "haute couture", zatímco ceny vzrůstali po ukončené válce. Robert Ricci měl nápad, který Lucien Lelong, Prezident Chambre, uskutečnil. Přes 150 manekýnů z 40 pařížských krejčovství, včetně Balenciaga a madam Gres, se obléklo do nejlepší značkové módy a byly umístěni na výstavě konající se v Louvru v Paříži. Po velkém úspěchu v Paříži proběhlo turné po Evropě a potom po USA.

V roce 1946 Robert vytvořil jeho první vůni Coeur Jolie. V roce 1948 Robert přichází s jinou vůní L’Air du Temps, která se stala nejpopulárnější vůní této společnosti, která se snaží, aby i dnes byla nejprodávanější.

Na počátku 50. let měla Nina Ricci téměř 70 let a pomalu přestavala mít aktivní roli v tvorbě designu a zabývala se výběrem, kdo bude dohlížet nad módním domem. Její syn vybral nového návrháře, belgičana Jules-Francois Crahaye, v roce 1954.

Crahay opustil Ricci v roce 1963 a přešel do společnosti Lanvin a byl okamžitě nahrazen Gerardem Pipartem, který dříve pracoval v Balmainu, Fath a Jean Patou. Pokračoval v prosazení se ve jménu Ricci s nádhernými a elegantními šaty.

Maria Ricci zemřela 30. listopadu 1970 v 88 letech. Po její smrti byl Crahay jmenován do čela společnosti, zatímco Robert dále vynikal jako parfumér a obchodník. Robert Ricci zemřel v roce 1988 ve věku 83 let.

Massino Guissain koupil módní dům Nina Ricci v roce 1998 od Crahaye. Massiomo Guissain pracoval jako návrhář, ale Nathalie Gervais byla vedoucí návrhářkou ve firmě po mnoho let. Její poslední kolekci představila na podzim v roce 2001. V květnu 2002 se stal šéf designerem američan James Aguiar a vytvořil pro Ricci kolekci ve dvou sezónách.

V roce 2003 Lar Nilsson převzal společnost s nejistými recenzemi od kritiků. Provedl neočekávaně redesign na počátku roku 2006 a potom v září oznámil, že bruselský rodák, návrhář, Olivier Theyskens z Rochasu převezme roli vedení značky.